کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کلید مینیاتوری سه پل (10KA) 100A پارس فانال

MODEL : PFN-MCB/3P-100A

 

معرفی دستگاه

این کلید مینیاتوری از برند پارس فانال یک کلید مینیاتوری 3 پل تیپ C با جریان نامی 100 آمپر است. ظرفیت قطع کلید برابر 10KA و ولتاژ آن 400 ولت AC می باشد. بدنه کلید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت برخوردار است.

 

۰ تومان
۱,۱۴۱,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کلید مینیاتوری

    کلید مینیاتوری یا MCB (Miniature Circuit Breaker) یک نوع کلید حفاظتی است که جهت حفاظت از مدار در برابر جریان بیش از حد مجاز و اتصال کوتاه مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع هرگاه در مدار اتصالی رخ دهد و یا جریانی بیش از حد مجاز وارد مدار شود، کلید مینیاتوری بلافاصله با قطع مدار واکنش نشان می ‌دهد و از آسیب رسیدن به مدار و تجهیزات جلوگیری می کند.
    کلیدهای مینیاتوری در مصارف خانگی، صنعتی، تجاری و سیستم‌¬های گرمایشی و ... کاربرد دارند و از نظر تیپ کاری به 3 دسته تیپ B، C و D تقسیم می شوند:

    تیپ B تندکار

    کلید مینیاتوری تیپ B برای جریان‌های اتصال کوتاه ضعیف است. زمانی که جریان اضافه باری بین ۳ تا ۵ برابر جریان نامی مشخص در مدار وارد شود، کلید مینیاتوری مدار را قطع می‌¬کند. این تیپ به دلیل حساسیت مناسبی که دارد برای مصارف خانگی و روشنایی پرکاربرد می‌¬باشد و به همین دلیل به تیپ روشنایی نیز مشهور است. 

    تیپ C کندکار

    در این نوع از کلیدهای مینیاتوری زمان قطع نسبت به فیوزهای مینیاتوری تیپ B بیشتر است. این نوع کلید مینیاتوری جریان بین 5 تا 10 برابر جریان نامی مدار را قطع می¬‌کند و به دلیل همین حساسیت کمتر به تیپ کندکار هم شهرت دارد. کلید مینیاتوری تیپ C در انواع مصارف موتوری مانند موتور کولر گازی، پمپ‌ های آب خانگی، موتورهای القایی و موتورهای با توان کم کاربرد دارد و به تیپ موتوری نیز معروف است.

    تیپ D خیلی کندکار

    کلید مینیاتوری تیپ D بیشترین مدت زمان قطع را دارد و این کلیدها جریان اضافه بار بین ۱۰ تا ۲۰ برابر جریان نامی مدار را در زمان مشخص قطع می‌کنند. کلید مینیاتوری تیپ D کاربرد کمتری دارد و بیشتر شامل مصارف خاص مانند تجهیزات ترانسفورماتوری می‌¬شود.

     

    کلید مینیاتوری مدل PFN-MCB/3P پارس فانالکلید مینیاتوری پارس فانال

    این سری کلید مینیاتوری از برند پارس فانال از نوع 3 پل تیپ C با ظرفیت قطع 10KA است که با جریان های 80، 100 و 125 آمپر عرضه می شود. فیوز مینیاتوری PFN-MCB پارس فانال دارای نشانگر وضعیت کلید است و بدنه آن از مواد با کیفیت ساخته شده است.
    این کلید مینیاتوری از برند پارس فانال مطابق استاندارد IEC60947-2 می باشد و 2 سال گارانتی آن، گواهی بر کیفیت بالا و قابلیت اطمینان محصول است.

  • مشخصات فنی
    مدل کلید مینیاتوری AC
    PFN-MCB/3P-100A
    تعداد پل
    3
    تيپ
    C
    ظرفيت قطع
    10K
    جریان نامی (A)
    100
    سازندگان
    پارس فانال
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های کلید مینیاتوری پارس فانال

    کاربرد در مصارف برق خانگی و صنعتی

    مطابق با استاندارد بین المللی IEC 60947-2

    تیپ C

    دارای نشانگر حالت قطع و وصل

    قابلیت نصب روی ریل 35mm

    عرضه با هولوگرام ضد تقلب و کد ردیابی محصول

  • ابعاد کلید مینیاتوری پارس فانال

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان